Stav objednávky
Informace
Zákaznická linka
+ 420 272 071 200

Kariéra v CeWe Color, a. s.

Chcete se posunout ve své kariéře dál? Toužíte po změně? Baví vás svět fotografií a fotoaparátů? Vyberte si svou vytouženou pozici!

Centrála CeWe Color, a. s.

Volná místa na naší centrále v Praze

Informace o pracovním místě

Připojte se k našemu týmu a pomozte nám s výrobou vánočních dárků. Nabíráme operátory výroby na pomocné práce při výrobě fotoproduktů.

S jakými činnostmi se u nás můžete setkat?

  • Kompletace obrazů v rámu.
  • Práce při výrobě fotokalendářů (děrování, kompletace, balení).
  • Balení obrazů do plastových fólií, kartonů.
  • Práce v expedici.
  • Práce na dokončovacích strojích (řezačka, laminovačka).
  • Práce při potisku textilu aj.

Práce na směny: ranní (cca 6:00 - 15:00), odpolední (cca 14:00 - 22:00), víkendové. Brigáda není vhodná pro studenty středních škol z důvodu časové náročnosti - nutnost docházet každý všední den. Víkendové směny začínají koncem listopadu. Některá pracoviště mají i noční směny (cca 22:00 - 6:00).

Požadujeme

Předchozí kvalifikace není nutná.

Požadujeme ukončené základní vzdělání, pečlivost, pozitivní přístup k práci, spolehlivost a loajální jednání, mírnou fyzickou zdatnost - práce jsou ve stoje. Výhodou bude, pokud máte technické předpoklady a zkušenosti na strojích ve výrobě.

Nabízíme

  • Práci na DPP do 31. 12. 2021.
  • Mzda je 155,-Kč na hodinu + zákonné příplatky (víkendy, noční).
  • Příjemné, moderní a čisté pracovní prostředí.
  • Stravování v místě pracoviště v místní kantýně.
  • Přátelský kolektiv a dobré mezilidské vztahy.

Výborná dostupnost MHD - stanice metra Chodov nebo zastávka autobusu Chodovec - pěšky cca 7 minut.

Nástupy - 8. 11. 2021, 15. 11. 2021., 22. 11. 2021, 29. 11. 2021 a 6. 12. 2021

Do našeho týmu přijmeme nového kolegu/ kolegyni na pozici Provozní manažer vnitřních systémů

Co bude Vaší náplní práce?

  • zabezpečení chodu maloobchodních systémů sloužících pro cenotvorbu, zásobování a vlastní prodej
  • zabezpečení chodu interního administrativního systému, kasovního systému, eshop, vazby na ERP systém
  • součástí správy je denní komunikace s provozy, správa service - desk
  • řešení případných problémů v provozu, komunikace nejen dovnitř firmy, ale i vůči dodavatelům systémů
  • navrhuje změny a nové funkce, procesy vedoucí ke zlepšení plynulosti provozu, minimalizaci rizik
  • vedení menšího týmu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít a co od Vás požadujeme?

  • chuť do práce, učit se novým věcem
  • práce na PC / MS Office na pokročilé úrovni
  • upřímnost, asertivitu, samostatnost, pozitivní přístup
  • časovou flexibilitu
  • ochotu cestovat (do budoucna až 15% času)
  • analytické myšlení

Do našeho týmu přijmeme nového kolegu/ kolegyni na pozici Specialista pro podporu interních administrativních systémů

Co bude Vaší náplní práce?

  • podpora při zabezpečení denního chodu maloobchodních systémů sloužících pro cenotvorbu, zásobování a vlastní prodej
  • správa interního administrativního systému
  • správa kasovního systému a eshopu
  • denní komunikace s provozy, správa service - desk
  • řešení případných problémů v provozu
  • komunikace uvnitř firmy a s dodavateli systémů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít a co od Vás požadujeme?

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • práce na PC / MS Office na pokročilé úrovni
  • chuť do práce, učit se novým věcem
  • upřímnost, asertivitu, samostatnost, pozitivní přístup
  • časovou flexibilitu
  • angličtina slovem i písmem plynně
  • analytické myšlení

Hledáš samostatnou, zajímavou a odpovědnou práci?

Do našeho výrobního týmu aktuálně hledáme nového kolegu/ kolegyni na pozici Tiskař/-ka

Co bude Vaší náplní práce?

  • obsluha digitálního tisku a dokončení.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • polygrafické vzdělání
  • praxe na HP Indigo nebo Xerox Iridesse vítána
  • základní znalost AJ nebo NJ velmi vítána (čtení manuálů, občasná komunikace s kolegy ze zahraničí)
  • manuální zručnost
  • časovou flexibilitu
  • zájem učit se nové věci

Co vám můžeme nabídnout?

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zázemí velké stabilní mezinárodní společnosti
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • příjemné, moderní a čisté pracovní prostředí a velmi přátelský kolektiv, rodinná atmosféra
  • nadstandardní škálu zaměstnaneckých benefitů včetně 5 týdnů dovolené
  • stravování v místě pracoviště a příspěvek na stravování
  • dobrá dostupnost od metra - pracoviště se nachází 7 minut pěšky od stanice metra Chodov
  • dobré mezilidské vztahy a férové jednání
  • proplácení přesčasů
  • příspěvky na životní pojištění nebo penzijní spoření již po 1 roce pracovního poměru
  • po odpracování 1 roku 13. plat a další finanční odměny
  • masáže v místě pracoviště a další benefity

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na email: ivana.belkova@cewe.cz.

Prodejny CEWE FOTOLAB

Volná místa na našich prodejnách

Operátor ve fotolaboratoři

Jste technický typ a týmový hráč? Tak se staňte součástí největšího výrobce fotografií a fotoproduktů v České republice.

Odborný prodejce CEWE FOTOLAB

Máte rádi fotografie a fotoaparáty? Tak se staňte posilou na jedné ze 43 prodejen CEWE FOTOLAB v České republice.

IT specialista

Jste nadšenec do informačních technologií a hledáte změnu? Staňte se součástí našeho IT oddělení.