Blog CEWE
CEWE Photo Tour 2018

CEWE Photo Tour 2018: Výprava do samotného srdce značky Leica!

-Vypráví Benjamin Mogel-

V březnu odstartovala CEWE Photo Tour 2018! Naše mise je vzrušující a zároveň představuje velkou výzvu: po celý měsíc cestujeme s jízdenkou Interrail Pass, fotoaparátem Leica Q a fotovýbavou značek Manfrotto a Lowepro napříč Evropou.

Díky CEWE a jejím partnerům se dozvíme novinky o fotografii, budeme fotit a psát články na blog! V neposlední řadě pak své zkušenosti zaznamenáme v CEWE FOTOKNIZE. Spolu s Belgičankou Maud se už řadu týdnů těšíme na vzrušující fotovýpravu!

CEWE Photo Tour 2018

Čtěte také: CEWE Photo Tour 2018 – cestovat, učit se, vyprávět

Centrála Leica

První etapa naší cesty nás zavedla do Wetzlaru uprostřed Německa. Tam se od roku 2014 nachází nová moderní centrála firmy Leica, kde se vyrábí fototechnika a optika. Už při vstupu do budovy je každému jasné, že je tu fotografie na prvním místě. Ve firemním sídle totiž najdete také muzeum značky Leica, galerii a vlastní výrobní zařízení.

Konečně fotíme!

Po prohlídce jsme se už nemohli dočkat, až si fotoaparát Leica Q sami vyzkoušíme. V sousedním fotostudiu už pro nás byl připravený i s příslušenstvím. Odpoledne bylo věnováno praxi a po absolvování úvodního workshopu ohledně obsluhy s fotografem Christophem Gellertem jsme se vrhli na focení.

Po několika hodinách program pro tento den skončil a jeli jsme zpátky do Wetzlaru. Oběma nám však bylo jasné, že fotoaparáty nemůžeme jen tak odložit. Vydali jsme se tedy už za soumraku ven, abychom vyzkoušeli výbornou světelnost Leicy na fotogenickém starém městě.

Idylka v bílém

Hned příští den začala druhá část našeho workshopu s Christophem – přímo na dech beroucím zámku Braunfels. Navzdory třeskutému mrazu jsme měli fotografické štěstí: v noci sněžilo a zámek se ukázal v pohádkově sněhové kulise. Během soukromé prohlídky nám Christoph vysvětlil mnohé o perspektivě, kompozici a poskytl nám zpětnou vazbu k našim fotografiím.

Pokračujeme do Prahy

Po prohlídce zámku jsme se zahřáli horkou čokoládou v zámecké kavárně a zasypali Christopha otázkami na téma fotografie. Až pozdě odpoledne jsme se vrátili zpátky do Wetzlaru, bohatší o spoustu nových nápadů a dojmů a připraveni začít s pořádným cestováním a focením. Druhý den ráno jsme tedy pokračovali směrem na východ. Cíl naší cesty: Praha.

CEWE - PrahaČtěte také: CEWE Photo Tour 2018 – návštěva v Praze

Chcete se o naší cestě dozvědět více, dočíst se o našich aktuálních zážitcích nebo máte nějaké otázky? Sledujte nás na Instagramu: @cewe.cz, @ben_mogel a @maud_m2 – Těšíme se na vaše dojmy a dotazy!